Sivut

perjantai 22. maaliskuuta 2013

Skelita

Okei. Noniin tahdotteko te, että selitän kuvien alle jotain?


Toistaseks selittelen


                                                             Kävellen
                                           "Hei, rock! Jee oon niin rock, kun käännyn näin."
                                                        Joo se on jumppaamassa
                                                              Jumppa jatkuu
                                                                 Istun
                                                              Jotain laulamista?
                                                "Moi, mä oon se joka stalkkaa sua ku nukut"
                                                                       Tanssi
                                                                        Tärähti



6 kommenttia:

  1. ihana toi Draculauran setin paita:3
    ja ihana nukke!

    VastaaPoista
  2. Ää, mä haluun kans tommosen nuken, mutta vaan pullipin (miten kirjotetaankaan?) koska niil sais hienoja kuvia :D Kiva blogi ja hienoja kuvia, mutta ku teen postausta, paina kuvaa jolloin se muuttu siniseksi, sit laita siitä erittäin suuri, niin kuvista tulee isompia, ja niistä tulee selvempiä kattoa. :)

    http://allu-mylife.blogspot.fi/ - tsekkaa myös mun blogi? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa... Pullipin? Ne maksaa paljon... Joo, mäki oon kuolannu niitten perään.

      Ee... Mä taidan pysyy tässä kuvakoossa.

      Poista
    2. Juu pysy vaan. :) Jep ne maksaa paljon....... Haluunhaluunhaluun!! :D

      Poista
  3. Hienoja kuvia:) Joo, ihan hyvä, että selittelet:)

    VastaaPoista