Sivut

torstai 21. maaliskuuta 2013

Sofie

Aah ihana tyttönen.


Tulevaisuutta varten: Haluatteko mun selittävän kuvan alle jotain, vai annanko olla? No, nyt viel selittelen.
                                                  Ihan niinku tanssis jotain Hawaji-juttuu
                                                Nää hiukset on ihanat, mutta rasittavat...
                                       Hiukset on ihanan pörröset, mutta onko ne liian pörröset?
                                                                Makoiluaaaaa
                                         Nyt ne hiukset on pompulalla... Ei oikein Sofieta
                                                       Mä vaan oon, mä vaan oon...
                                                                   "Hiukset."
                                                         "Oi ei missä olet?"
                                                                   Jalgulit.
                                                                               Varjoisa...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti