Sivut

sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Haasteet

Okei eli, mulle on tullut haasteita. Tässä näin:

Kiitos Skelita Monsters ja Pinkku K!


Okei 11 asiaa itsestäni...

Olen blondi
Minulla on lyhyet hiukset
Meillä on koira ja kaksi kissaa
Minulla on isosisko
Olen aika huono keksimään faktoja itsestäni
Tykkään Monster High nukeista. (Yllätyyyys!)
Minulla on lyhyet kynnet
Olen aika laiska postaamaan
 Minulla on silmälasit
 En tykkää herne- tai pinaattikeitosta
 Minulla on oma huone


Sitten kysymyksiin:

Pinkku K:


Paraskaverisi?(Tai parhaat!) - Pinkku K
Sipsi vs karkki? - SIPSI
Kissa vs koira? - Koira
Onko sinulla lemmikkejä? - Kyllä, yksi koira kaksi kissaa
Milloin aloitit bloggaamisen? - Viime joulun alla...
Harrastuksesi? - No käyn joka viikko uimassa isän kanssa
Blondi vs brunette? - No, ite olen blondi...
Onko sinulla pitkät vai lyhyet hiukset? - Lyhyet
Lempiväri? - Vaaleanpunainen
Lempiruoka? - En tiiä...
Mikä sinua ärsyttää? - Ärsyttävät jutut. Ja tottakai kalliit hinnat.


Skelita Monsters:
1. Oletko hyvä piirtämään? - En oikeestaan...
2. Montako MH-nukkea omistat? - Olisko 17 + CAM pää?
3. Unelmian (olemassaoleva) nukkesi? - Howleen♥♥♥
4. Millä Monster High-tytöllä on hienoin tyyli? - No ehkä Draculaura on joissakin paras.
5. Pikku Myy vai Mymmeli? - Pikku Myy
6. Haisevat sukat vai mätä tomaatti? MIelummin ottaisin sen tomaatin
7. Catrine Demew vai C.A.Cupid? - Varmaan Cupid
8. Oletko koskaan miettinyt, että lehmät eivät voi lentää? - Olen, itseasiassa olen.
9. Omistatko tamagotchin? - Juu
10. Mikä on sinun mielestäsi pelottavaa? - Pimeä, hämähäkit ja koppakuoriaiset.
11. Scaris vai Paris - Pariisissa olen jo ollut, joten Scaris.

Kaikki blogit joita seuraan/ piiloseuraan on jo saanut tämän, joten en haasta ketään.

Olen oikein otettu, että saan näitä, mutta jos haastat minut ei tarvitse odottaa vastausta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti