Sivut

sunnuntai 22. syyskuuta 2013

KT: Miksi nimi Project 6?

Eli vähän KT:tä! Nauttikaa!

G: Gigi
P: Project 6/ Tori.
                                                     Nukkehyllyssä on rauhallista.
                                                G: -Tori, mikä tuo merkki selässäsi on?
                                                   P: -Mikä?
                                                         G: -Tuo merkki selässäsi.
 P: -Ai tämä.... Se on pitkä tarina.... Minun oikea nimenihän on Project 6, mutta kutsutte minua Toriksi. Minun oli tarkoitus olla tappaja-robotti, mutta minulle kehittyi tunteet. Minut leimattiin epäonnistuneeksi ja minut heitettiin epäonnistuneiden laatikkoon. Pääsin karkaamaan tänne ja keksitte minulle nimen Tori. Haluan kiittää teitä kaikesta rakkaudesta, jota olette antaneet.
G: -Voi pientä! Tottakai rakastamme sinua!

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Koska yritin liikaa... Anteeksi, jos petyit. :(

      Poista
  2. Ihana <3
    Torilla on kiva tarina, tykkään ^^

    VastaaPoista
  3. Oletko oikeasti tuota mieltä? Kiitos paljon! <3

    VastaaPoista