Sivut

tiistai 24. syyskuuta 2013

Ompelin...

Aluksi, jos te ette tykkää Hujoostani, niin se ei haittaa. Skippaat vain postaukset, jossa se on pääaiheena. Sitten ne, jotka eivät tykkää MH:sta, niin tough luck, tämä on Skuiklen MH nuket blogi.  Se ei ole vaihtoehto, että rupean tekemään toisen blogin, jossa on vain Hujoo, koska se olisi selvää, että sinne tulisi vähemmän postauksia, koska minulla on 22 MH nukkea, mutta vain yksi Hujoo. Ja olisin liian laiska tekemäään kahta. :D En sano, että joku olisi valittanut, mutta tein asian vain selväksi.

En halua loukata, niitä joilla on kaksi blogia... Minä olen itse liian laiska pitämään kahta.

LAISKOILLE: Minä en tee kahta blogia, vaan pidän yhtä, jossa on sekä MH nukkeja, että Hujoo.

Huh huh, ehkä  otsikon pitäisi olla "Skuiklen saarna ja viisi kuvaa ommelluista jutuista"

Nyt ompeluun.

                                                                  Ihihii!
                                                                  Vaatteet.
                                                             Paita on aikasta yksinkertainen.
                                          Housut. Ne ovat kaprit, eivätkä mittausvirhe.
                                                         Random peruna.
Minä en ole hyvä ompelija, mutta minä tykkään siitä.

8 kommenttia:

  1. Tuo Hujoo nukke on ihana! Mistä ostit ja paljonko maksoi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Se oli vähän päälle sata, mutta sisko teki meikin, joten säästin paljon rahaa, joka kuluisi meikkiin.

      Poista
  2. Suloinen Hujoo :)
    Nätit vaatteet, onkos neidin peruukki Lutsilta muistelisin nähneeni tuota siellä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Peruukki on ostettu ThinkPinkiltä, mutta ThinkPink on ostanut sen Lutsilta. Eli joo, peruukki on Lutsin. :)

      Poista
  3. Ihana Hujoo:) Ootkos jo keksinyt nimeä? Hienot vaatteet:) Meidän ompelukone ei toimi, se on nyt virallisesti rikki:/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Tyttö on Rosita. Olen aikeissa kertoa pian.

      Poista
  4. Kiva blogi! ;) Liityin lukijaksi. Voitko liittyä mun blogiin? Eli: Roksibloggaa.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Olen itseasiassa lukenut blogiasi "anonyymisti" jo varmaan kuukauden.... Mutta kävin liittymässä.

      Poista