Sivut

tiistai 17. joulukuuta 2013

Luukku 17


                                    Pinkku K vieraili, joten siskokset Felicia ja Evena tapasivat!
                                         Felicia: -Mä oon jo 15!
                                         Evena: -Mä oon 17, ja oot aina mun pikkuvauvelisisko!
                                                                   Syykky!
                                                        Evenaa!
                                                 Joo... "^_^
                                             MUN KIVIIH!
                                               Sain kuvailla Feliciaa.
                                                               Nojoo...
                                           Felicia: -Hei hei! Seuratkaapas mun seikkailuja tästä.
                                           





Kiitos ja hyvää joulunodotusta!

3 kommenttia: