Sivut

perjantai 7. helmikuuta 2014

Nennan keksi.+ Iivari.

Rakastan Nennaa. Nennaa oli pakko ryhtyä kuvaamaan.

                                              Nenna tykkää tästä keksistä.
                            Hoho.... En keksinyt muuta kuvattavaa, kun olin mussuttamassa keksiä
                                             "Toivottavasti se ei putoa..."
                                                             "Se putosi"
                                                 "Mä otan sen!"
                                                         Muisk!
                                                         "Nyt mä siivoon."
                                             "Nääh. Skuikle saa siivota."



                                                          Komea kissa.
                                                  "Anna mun nukkua, kiitos"
                                                           "Väsyttääääh."



Kiitos ja saa kommentoida.

6 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia! :) Ja Iivari on tosi söpö! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Ibbi on ihanin kissa koko maailmassa! :3

      Poista
  2. Hauskoja kuvia :D
    Mie en kehtaa laittaa meijän kissoista kuvia, koska mut tunnistettais niistä :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitus!♥
      Ai, mulla ei oo mitään pelkoa. Harmaita kissoja on maailma täynnä. (Samoin raidallisia.)

      Poista