Sivut

perjantai 21. helmikuuta 2014

Venusta kuvataan.

Tiedän, että olen postaillut vähemmän ja minulla on ollut syyni. Anteeksi siis siitä. (^_^)

                                             Näyttääpä hiukset sotkusilta... Mä kyl harjasin ne.
                                                         "Heippuli! Mä oon kasvimonsteri."
                                                                 "Okei joo, nyt mä nousen."
                                                       "Siis tota niin niin...."
                                                       "Tosta sais kivan kuvan."
                                                   Katse tais jumittua....
                                              Samalla mennään, kuin äskön.

Kiitos ja kommenttia saa tulla!

7 kommenttia:

  1. Ihania kuvia :3
    Venus on niin hieno nukke :)

    VastaaPoista
  2. Ihanin blogi sulla, liityin lukijaks.+ Nätti Venus.

    Blogini: strawberrydolls.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Blogini osoite on vaihtunut joskus.. Lisää tietoa löydät sieltä: matujanuket.blogspot.fi
    Toivottavasti jaksat vielä lukea sitä ja kommentoida sinne risuja ja ruusuja! :)

    VastaaPoista